pravidelné cvičení

Často se ptáte proč bolí Vás tělo. Každý člověk musí pamatovát, že většinou funkčních poruch našého pohybového aparátu se skrývá nevhodný životní styl. Možna je to z toho, že se v práci hrbíte nad stolem nebo počítačem. Musíte pamatovat o tom, že sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu často jsou původem k chronickým bolestem zad a krční páteře.


http://www.olfen.cz/cviky-bolest-zad.php

Foto: www.vaclavka.estranky.cz

Bolesti nastupují kvůli dlouhodobému“ ohýbání“ páteře…

Bolesti nastupují kvůli dlouhodobému“ ohýbání“ páteře nebo jejímu přetěžování. Když Vám bolí záda nejlepší způsob na ní je dobré cvíčení. Pamatujte, pravidelné cvičení je důležitou součástí prevence a léčby bolesti v zádech. Nemusíte nakupovat v lekárně nějaké speciální prostředky. Lekáře říkají: léky z lekárny proti bolestem, masáže, fyzikální léčba a jiné“ oblíbené“ pasivní léčebné prostředky, mají obvykle jen dočasný účinek. Takové způsoby jsou pasivní, a pasivní způsoby léčby nezasahují do příčin bolestí, kterými jsou dlouhodobé sezení, nedostatek pohybu a nesprávné zatěžování páteře.

cvičení záda

Foto: www.primafitness.cz

Musíte pamatovat o pravidelných cvičení a pohybu,…

Musíte pamatovat o pravidelných cvičení a pohybu, může to být výlet na víkend nebo dlouha procházka se psem. Pokud se zvykněte na každodenní dlouhy pohyb určítě Vám to pomůže zvladnout bolestí zad. Pamatujte o tom a nebudete mít s tím žadný problém.

cvičení záda

Foto: www.fitness-suplementy.cz

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *